Kysy chatissa apua verkkopalveluidemme käyttöön – Kansallisarkiston asiantuntijat auttavat!
Chat on auki kotisivuillamme ma–to klo 13–16.
Onko sinulla kysyttävää Kansallisarkiston verkkopalveluista ja tai digitaalisista aineistoista?
Kansallisarkiston uudessa chatissa asiantuntijamme vastaavat kysymyksiisi maanantaista torstaihin klo 13–16. Myös heinäkuussa, kun tutkijasalimme ovat kiinni!
Chatissa vastaamme erityisesti verkkopalveluihin, kuten Astia-palveluun, sekä digitaalisiin aineistoihin liittyviin nopeisiin kysymyksiin. Haluamme tarjota käytön tukea verkossa – siellä, missä valtaosa asiakkaistamme jo on.
Lisäksi chat-ikkunaan on koottu vastauksia yleisimpiin verkkopalveluita ja digitaalisia aineistoja koskeviin kysymyksiin.
Keräämme ensin kokemuksia chatin kysynnästä ja tarkistamme palveluaikoja tarpeen mukaan.
Chat-palvelun löydät kotisivujemme oikeassa alareunassa leijuvasta puhekupla-painikkeesta.
Huom.! Astian Anna palautetta -lomake säilyy käytössä edelleen. Sen kautta voi olla yhteydessä esimerkiksi omiin tilauksiin liittyvissä asioissa sekä ilmoittaa muun muassa digitointipuutteista. Löydät lomakkeen sekä Astian että kotisivujemme yläreunasta.
Tutustu myös
-
20.12.2024 11:07
Ohje arkistoitavien asiakirjojen digitoinnista päivitetty
Uusi ohje korvaa ja kumoaa Kansallisarkiston aiemmat vaatimukset hävittämiseen tähtäävään digitointiin ja erikoisaineistojen digitointiin
-
19.12.2024 10:33
Tuomiokirjahaun häiriö korjattu
Tuomiokirjahaku oli poissa toiminnasta 19.–20.12. Nyt palvelu toimii taas normaalisti.
-
13.12.2024 10:55
Jo 100 000 kuvaa toimitettu digitaalisesti – toimitusajat lyhenemään päin
Digitoimme asiakkaiden tilaamat aineistot Hämeenlinnassa.